Hahahaha, liiiv..

1. Är du singel?- ja
2. Är du dum? - ibland, det är alla..
3. Lakrits eller choklad? - choklad
4. är du gay?-as gaayy 
... 5. Fullständigt namn?- Fannie Linda Andrea Lundin
6. Födelsedag- 970818
7. Är du helsvensk? jaaaaaaa
8. Är du beroende av något?- vet inte.... datorn kke?
9. Vem ringde dig senast? - adam 
10. Vem smsade dig senast? - Mamma
11. Vem kramade du senast? - Mira
12. Vem pussade du senast? - Ajna
13. Vem var du tillsammans med senast?- Adam.. haha
14. Hur är relationen till ditt ex idag? - pratar inte
15. Roligaste personen du vet?-  venne
16. Vem träffade du senast & vart någonstans?beror på hur man menar.
17. Ögonfärg? -  blåa
18. Vem såg du senast? - mammiii
19. Har du någonsin förlorat en vän?- nja aa
20. Din musik smak?- olika, beror på vilket humör jag är på :PPpp
21. Vad har du på dig just nu?- trosor och stor tröja
22. Vad åt du senast?- flygande jakob
23. Vad drack du senast? -mjölk
24. En vacker person?- Mina vänner
25. En snäll person?- mina vänner
26. En gullig person?- jag
27. En jobbig person?- en i min klass haha
28. En konstig person?- Ida
29. En med magrutor?- många
30. När skrattade du senast och varför?- När ja va med ida förut, och för att hon är så störd
31. När grät du senast och varför?- tisdags..det va för jag blev sur 
32. Vill du ha ditt ex tillbaka?. nej
33. En du saknar?- A
34. Ditt humör just nu?- ttrött ont i huvet
35. Hur många vänner har du på facebook?- orkar inte kolla
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?- pallää
37. Har du skilda föräldrar?- aa
38. Hur många syskon har du?- 2 bröder
39. Din favoritfärg?- rosa , vit , svart , blå , röd .. massa
40. Nån du vill träffa?- filip
41. Äckligaste du vet?- spindlar , ormar o så
42. Godaste godiset?- Geisha,mars twix o sånt..
43. Godaste läsken? - Powerking & fanta
44. Har du någonsin brutit mot lagen?- hahaha......
45. Är du kär just nu?- vet inte
46. VEM är du kär i?- hihih..


Kommentarer
Ellen

kom på att jag har en design till dig! ska jag sätta in den eller? :)

kram

2012-05-05 @ 17:26:13
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
cec- mode&skönhet

kolla gärna in min bloppisblogg där du kan fynda massor oanvända märkeskläder, skor, väskor och andra accessoarer! =)

www.ceckarlssonbloppis.blogg.se

2012-05-14 @ 18:31:53
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Maja

hej hur mår du ? ska du se eurovision ikväll? kram! :)

2012-05-26 @ 18:02:31
URL: http://mmajaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0