Svar på fråga!

Anonym- skriv om din familj och om Mira. Följde din blogg när du var på nattstad men förstod inte riktigt vem Mira var :/ kraaam <3
 
Sv: Okej, jag kan ta det lita snabbt då för er som är nya eller inte fattat riktigt.
Min familj består av mig(fannie), min bror Adam och min mamma Linda. Min mamma har en pojkvän som heter Robert kallas robban, han är som min låtsas pappa lite, då jag inte har en riktigt. Eller jag har en men vi har ingen kontakt längre...
 
Mira är min "foderhäst" låter konstigt att skriva det. Men det är nästan som min egen, är hos henne 3-4 dagar i veckan, det kan bli mera ibland. Jag har ridit henne sen i oktober så mer än ett halv år. Hoppas våran tid blir låång. Jag har börjat hitta hennes knappar nu. Vet inte riktigt vad jag ska berätta men om du har någon mer fråga så fråga på :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0