Godmorgon!

Precis gått upp nu och det enda jag vill göra är att duscha men det är upptaget heela tiden.. Efter mamma har duschat ska jag springa in och duscha för mitt hår är så äckligt och hela jag är äcklig...
 
 
Idag är jag och min bror ensamma hemma, woho partyyy?? Nej myskväll, Ida och förmodligen Ajna ska slagga hos mig så det blir film och massa tjejsnack. Sånt gillar vi (a) Medans det är dag så ska jag och Ida dra in till staden Göteborg (♥♥♥♥) Jag ska kolla(köpa) på en jacka som finns på missäy,chelsea,tessie, dom ser ungefär likadana ut, men behöver verkligen en jacka, har bara en jeansjacka och den har jag tröttnat på och sen har jag en baseballjacka och den är helt okej, men ibland vill man vara lite "finare" och "tjejigare". Nu det senaste har jag gått runt i tjocktröja bara, hur snyggt är det egentligen? Om man ska på fest eller nåt så kommer man in där med en tjocktröja, wow party for 100 %.
Efter detta köp måste jag spara lite tror jag, måste köpa dom ridbyxorna nästa vecka bara, men sen ska jag inte köpa något mer. Fastän jag är värd det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0