Plugg plugg plugg

Har inte kunnat blogga för när jag kom hem skulle jag städa badrummet och mitt rum. Sedan var det bara att sätta sig och plugga. Imorgon har jag so/no prov och svenska inlämning. Fredag har jag engelska prov med en hel del glosor, och hemkunskaps inlämning om tvätt ska vara klar med. + att IUP:n ska vara klar på fredag. I svenskan ska vi skriva en kärleksberättelse, minst 3 sidor ska den vara och max 10.
Låter säkert inte så mycket allt det, fast det blir en hel del om man går i skolan från 8 på morgonen till 3 på eftermiddagen, och sedan till stallet för att rida och fixa. Sen åka buss hem och gå 10-15 min, när jag kommer hem brukar jag äta direkt nästan och sen duscha. Sen ska man säkert blogga lite och kolla facebook, ja kolla datorn helt enkelt. Då är klockan rätt mycket redan och sen massa plugga på det. Folk säger ju att innan påsklovet är det mycket för ungdomarna. Nu håller jag verkligen med. Som tur det är det lov om 1-2 veckor, dessutom är våran nästa vecka as chill! Måndag-tisdag har vi prao. Tisdagar går vi från 08.10 - 15.30 så skönt att den försvinner. Onsdag & torsdag har vi vanliga skoldagar, goa dagar är dem. Och sist men inte minst FREDAG!! Som då är långfredag, den är vi lediga på och då är det looooooooooooov! Så två skoldagar nästa vecka det klarar jag. Hoppas det blir lugnare i skolan efter lovet. Puh aldrig pluggat så här mycket och detta är säkertlite för dem flesta men jag jobbar på det..
Ouff vad detta blev långt nu känner jag.. Lägger in ett inlägg jag går och lägger mig. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0