let's go play in the water, you can borrow my Rolling Stones t-shirt

Time to sleep! Nästan intill iallafall, ska kolla film och sen sova. Eller vem vet, jag kanske somnar innan filmen ens är slut? Det blir breaking dawn vilket fall. Kollade på den med *** men vi fattade inte allting, kanske för vi inte kolla hela tiden ;$
 

Måste bara säga en rolig sak! Har världens sug på att blogga nu, kom såhäär fort efter jag bytte till blogg.se, hoppas det aldrig slutar! :D 
Nu ska jag sluta tjata och kolla film istället så jag kommer upp imorgon, godnatt!
 
 
- Om ni vill läsa om något speciellt eller vill att jag ska skriva om något roligt så kommentera isåfall!
Det ni kommentarar jag ska skriva skriver jag om! KOM IGEN!


Kommentarer
Anonym

Skriv om din familj och om Mira. Följde din blogg när du var på nattstad men förstod inte riktigt vem Mira var :/
kraaam <3

2012-07-10 @ 23:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0