Mongo ♥

Hello my little friends♥
Tog bort min blogg igår kväll för olika skäl, fast kan ju säga att jag ändrad mig ganska snabbt ;) Denna bloggen kommer att handla om mitt vardaglia liv & sen har jag gjort en blogg som kommer handla om mitt "hästliv" där jag skriver om Mirabona, hästen jag sköter om. (www.ponymuppen.blogg.se) Namnet passar in på mig ganska exakt. Har ännu inte skrivit några inlägg och heller ingen design, ska fixa det ikväll till denna bloggen och den andra. Kommer nog bli rätt bra då jag ska göra dem på mammas dator där det finns photoshop som är myyyycke bättre än gimp. Kommer fixa en presentation om mig när designen är uppe. Desamma gäller på den andra bloggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0