Under the same sky, dreaming the same dream.

Förlåt för usel uppdatering. Men jag har inte haft tillgång till internet då flera i familjen vill ha det samtidigt. Det har inte hänt så mycket endå. Som igår gick jag upp tidigt för att följa med Anja som skulle tävla med sin ponny. Anja äger Mira som jag rider, hon har även en till häst som heter Amiralj, det är också Miras son. Han är fyra år. Det var en clear round i det stallet Mira står, så hon skulle vara me. Jag och Mira var inte med, då hon är rädd för att slå i i hindrerna. Var i stallet från halv 8 till två nånting och när jag kom hem åt jag lite och sedan la jag mig och sov. = inget intressant o skriva om..

Nu ska jag ta ur och in i diskmaskinen, efter det blir det duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0