Godnatt♥

Jag är så himla trött på min dator.. Så jävla seg!!! Ursäkta ordvalet, men ingen skulle palla med den.. Om det inte skulle vara någon hemma nu skulle den redan ligga sönder på golvet. Känner sån lust att slå sönder skärmen hela tiden. Internet svarar inte bara ibland, och jag rör inte ens datorn så håller den på och laggar.
I sommar ska jag deffentivt köpa en ny dator. Ett måste. Varför just i sommar? Jo för att jag ska sommarjobba hos min mamma. Då kommer jag få ihop pengar. Och slutligen kan jag köpa en ny dator. Jag kommer förhoppningsvis tjäna ihop pengar på två håll. Berättar mer om det när det är bestämt. Okej nu ska jag radera några program från datorn och se om det hjälper och sedan sova.
-
Puss & godnatt från sur Fannie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0