...

Något jag stör mig på är när folk som redan är smala håller på och säger att dom är tjocka och att dom måste gå ner flera kilon. Dom flesta säger det för att få uppmärksamhet och att någon ska kommentera " nej du är inte tjock, du är jätte smal", ungefär så. Jag menar inte att man inte får tycka man är tjock, men man behöver inte gå runt och prata om det, man kan hålla det för sig själv isåfall, tycker jag. Isåfall, folk som säger att dom är tjocka och bara klagar hela tiden, då kan dom ju börja träna och röra på sig, än att bara sitta och klaga, man blir inte smalare för det!
-
Om smala tjejer går runt och snackar om att dom är tjocka och bla bla bla, så kan någon annan tjej som är större höra, eller så är hon med.. Så ser hon hur dom ser ut och jämnför sig med dom, hon får ångest och slutar äta helt bara för att bli smal som dom.
-
Jag tycker inte heller att jag har den perfekta kroppen, jag skulle gärna gå ner 2-4 kg, men det är inget jag pratar om direkt. Jag gillar inte att få den sorts uppmärksamhet. Tjock är jag inte så det är onödigt att klaga då, och det är alltid bra och ha lite fett på kroppen.Bara för man har lite extra eller breda höfter betyder det inte att man är tjock.
Håller ni med mig eller har ni någon annan åsikt? Vad är eran åsikt om detta,kommentera!



Kommentarer
;)

det är så jävla jobbigt så jag håller med dig!! Jag är själv ganska smal och mina kompisar klagar heela tiden över att dem är tjocka ocha tt dem ska gå ner tio kilo!? det är ju helt sjukt!??

Jag skulle vilja gå upp i vikt för doktorn såger att jag är för smal. Men att snacka om det är ju bara jobbigt för alla andra! så jag håller med dig!!

2012-04-16 @ 19:02:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0