Datatid

Kom hem för en stund sen, jag var i stallet med Marta. Uppe på Nääs, det var ett tagsen jag var det ska jag säga. Ska förmodligen dit på fredag också.
Jag fick testa hennes nya häst idag, Enya heter hon. Lagom stor tycker jag och hennes utseende är gaah! Sjukt fin.
Marta red henne först, och sen hoppade jag upp. Först skrittade jag lite och sedan travade jag. Det ländes helt annorlunda, stor skillnad om man jämnför med Mira ;)
Hon var mycket häst att rida i traven, i galoppen var det ännu mer häst att rida. Det är jag inte van med. Blev helt andfådd haha. Det gick sådär i början men Marta sa vad jag skulle göra så att hon skulle lyssna osv, då gick det mycket bättre. Kändes kanon verkligen.
-
Nu ska jag strax gå in i duschen och efter det ska jag börja med ny design, vad sägs om det?
Självklart ska jag fixa inlägg till imorgon och nåt mer ikväll. Hörs snart, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0