Min rena fina polle ♥

Träning 11 Mars
Gick kanon! Orkar tyvärr inte berätta va vi gjorde denna gången, lovar att skriva det nästa gång jag tränar(nästa söndag). I galoppen var hon gryyymt duktig. Först när jag skulle fatta galoppen så blev det bara springigt. Sen sa Monica att jag skulle börja om, så hon blev lugn och tänka på att göra en tydlig fattning. Och så tänkte jag på det(brukar tänka så men det har inte funkat, men nu när hon sa att jag skulle göra det så tänkte jag on real!), så fatta hon galopp direkt utan problem. Och hon var inte stressad heller, hon var jätte lugn. Monica tyckte att detta ridpass va suuper!! Tycker jag ocksåå
Lerig överallt, bushäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0