Aldrig pissat såhär många gånger på EN kväll!

Haha, rubriken men det är sant....
 
Suttit ute med Ajna och Ida på min altan i ca 2 timmar, snackade om seriöst allt. Nu ska vi spela skitgubbe och den som förlorar ska få göra något som dom 2 andra bestämmer åt den personen, ska bli kul.
Vi hade ingen kortlek här hemma så vi var tvungna att gå ner och köpa på Tempo, därav våra söta outfits (a) Vi passade på att köpa energi drickor också hihihi.
 
MMM ENERGI DRICKA <3<3<3<3<3<3 gud vad fjortis amagaaaaad shhiiit! Men vet ni vad???? JAG BRYR MIG INTE VA NI TYCKER OM ENERGI DRICKA OCH VÅRA KLÄDER!! Vi gör som vi vill, ser ut som vi vill, beteer oss som vi vill, så acceptera det eller gitta. Ingen har precis klagat men säger det innan så ni inte behöver tänka på att göra det. Jag lever för Powerking så fuck off mothaaa fuckaaaaa <3<3<3
 
Bjuder på några bilder från kvällen. Y.O.L.OY
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0