Grym kväll!

Som inte blev som planerat haha. Började med att jag drog till Ida och därefter kom Ajna också. Lite senare kom Jonas och lite senare efter det kom Mattias och Robin.

I början satt vi och grilla typ, eller aa grilla korv som Ida brände. Ego som jag är tog jag den minst brända till mig själv och sedan dom brända till dom andra. Satt där ute och snacka till det blev mörkt och då gick vi in. Gick upp till Idas rum och satte oss där snackade och så. Lite segt var det allt för jag jag hade inte så mycket o göra fast jag löste det med att spela på Robins telefon. Ajna stack runt 11 sisådär. Efter Ajna stack fick jag och Jonas sån energi så vi gjorde allt möjligt och skrattade åt allt. Robin blev såklart offret för våran energi. Kommer inte ihåg allting som vi gjorde men kommer iallafall ihåg att Robin låg ner i Idas bäddsoffa och Jonas stog över han och skulle släppa ostbollar i hansmun, men så tappa han skålen så hälften åkte ur i hela bäddsoffan. Tillslut kom allting på hela golvet. Kaos var det. Synd om Ida som ska städa upp detdär. Jonas körde hem mig runt tolv, skönt o inte behöva gå. Juste när jag såg en fallande stjärna också!! + en fladdermus.

Idag skulle jag egentligen vara först med Alexander och sen träffa Axel, fast blev det så? Nej! Axel skulle egentligen komma till Lerum men han kunde inte.. Får bli en annan dag.
Har några få bilder, Ajna,Jonas & Robin har bilder. Ajnas bilder ska jag få, vet dock inte om jag kommer få från Robin och Jonas. Jag laddar upp dom andra bilderna när jag har fått dom.


Det började såhär
Sen blev det mys :*

Sen blev det BÖGHÖÖG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0