FRIDAY

Mina dagar bli oftat helt annorlunda än vad dom skulle vart egentligen, som idag skulle jag jobba och efter det träffa Ida. Okej, det blev som planerat men jag sov inte hos Sofia inatt som jag skulle egentligen, istället följde Ajna med mig hem och vi kolla film och snacka, myys!
Vi var en sväng i Jonsered och skulle se om den där "festen" var något att vara på och det var det verkligen inte så vi stack igen.. Dock mötte vi rätt många på vägen tillbaka till tåget haha. Bara vi som har sådan tur. Senare fick vi reda på att festen var flyttad till en hemmafest i Ingared.. Vi orkade inte dra det för vi hade precis kommit hem.. Kan det inte vara någon rolig fest imorgon? Vet ni någon? Kommentera då!
Nu har Ajna precis stuckit och jag ska sitta uppe och vara lite sociala mot folk och kolla lite bloggar och äta fredags mys :)
 
Ni får ha en bra Fredagskväll/natt. PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0