Morgondagen

Paus i Jersey shore så tänkte berätta om vad som händer imorgon. Våran klass är på praktik två dagar, måndag och tisdag. Och jag ska jobba hos min mamma på ett cafe. Så jag måste gå upp halv fem imorgon. Har inte heller hunnit göra några tidinställda inlägg till imorgon så uppdateringen får bli som den blir. Jag slutar två så det blir uppdatering efter det förmodligen, beror på vad jag ska göra efter. Jag ska iallafall försöka göra tidinställda till tisdagen då jag ska jobba och sen till stallet så jag är borta hela dagen. Mer om det då.

Nu blir det att fortsätta kolla på Jersey Shore och sen sova. Hinner nog blogga innan jag drar imorgon. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0