When we're riding a horse, we leave our fear, troubles, and sadness behind on the ground

Waa ridpasset förut. Bästa på länge!! Om man räknar bort dom gångerna jag tränar för Monica. Hon lyssnade och allt. Hon fattade galopp direkt utan att bråka. Hade en bom framme med och två sockerbitar på sidorna. Jag skrittade och travade över bommen när den låg ner på marken sedan la jag en sockebit ner och la bommen på ena sockerbiten, så den blev sne. Travade och galoppera över den. Hon vill hellre galoppera över den än trava. Hon skulle egentligen skrittas för hand idag men eftersom jag körde lugnt och kort igår så blev det ridniing idag för jag blev så taggad. Jag träffade Monica i stallet när jag kom och jag berättade att det inte gick så bra och så när jag red själv och allt detdär. Vi snacka en stund och jag fick verkligen ridsug när vi pratade. Och det gick jätte bra. Helt klart värt. Ska rida imorgnn med, en kortis med bom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0