Svar på fråga!

Sv: Jag andvänder puder,mascara, concealer, kajal. Ibland läppglans också. Pudret är från Maxfactor,mascaran är från Maybelline, kajalen är från maybelline & concealern är från H&M. Jag lägger inte mycke pengar på smink, och det sminket är jättebra. Orkar inte lägga flera hundra kronor för att köpa ett puder. Innan på "fjortistiden" köpte jag smink varje gång jag fick min månadspeng. Köpter aldrig smink längre, mamma köper ett puder dåodå då hon behöver så får jag med för då är mitt sluta också. Detta pudret jag har nu har jag haft sen Oktober-november förra året om inte tidigare än det. Något mer ni undrar, kommentera då! Jag bits inte :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0