Peace ¶

Fanskap det kliar sönder i mitt öga.. Synd om mig, det hjälper inte om jag kliar då gör det typ ont. Väldigt synd om mig faktiskt. Hoppas det går över när jag sover hehe.
Har precis gjort några tidinställda som kommer upp imorgon, eftersom jag slutar 15.30 och därefter ska jag direkt till stallet och rida, egentligen ska hon stå men hon får stå på onsdag istället så kanske jag kan hitta på något efter stallet på onsdag istället. Efter det måste jag plugga också, jag har svenska prov på onsdag. Suck! Och några engelska glosor. Nu ska jag strax lägga ifrån mig datorn, iallafall försöka för jag fastnade nämligen på Weheartit.. Tänker hela tiden : OKej jag kollar denna sidan bara.. Vad händer? Jo jag kollar minst 3 stycken till. Bara jag som får svårt o gå upp imorgon. Detta blir sista inlägget för idag iallafall. Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0