10 sanningar om mig!

1.Jag klarar mig inte utan godis, äter något godis varje dag.
2.Man kan säga att jag har en egen häst hihi.
3.Jag har svårt o säga saker som har hänt, man måste fråga mig, nästan tvinga mig och säga det.
4.Jag pratar inte med min pappa..
5.Jag är 160,3 för att vara exakt.
6.När det gäller killar så tänker jag för mycket på vad andra tycker om honom.
7.Jag kan bli sur lätt, t.ex om vårat bröd är slut(det som är gott) så blir jag sketa sur och så är jag sur hela dagen..
8.Jag gillar inte att gråta, känner mig svag och töntig.
9.Klarar inte av personer som går runt och snackar om vissa personer och sen dagen efter är deras bästa vän.
1.Jag klarar mig inte utan godis, äter något godis varje dag.
2.Man kan säga att jag har en egen häst hihi.
3.Jag har svårt o säga saker som har hänt, man måste fråga mig, nästan tvinga mig och säga det.
4.Jag pratar inte med min pappa..
5.Jag är 160,3 för att vara exakt.
6.När det gäller killar så tänker jag för mycket på vad andra tycker om honom.
7.Jag kan bli sur lätt, t.ex om vårat bröd är slut(det som är gott) så blir jag sketa sur och så är jag sur hela dagen..
8.Jag gillar inte att gråta, känner mig svag och töntig.
9.Klarar inte av personer som går runt och snackar om vissa personer och sen dagen efter är deras bästa vän.
10. Jag är så jääävla(ursäkta ordvalet..) rädd för spindlar. Så fort jag ser en spindel känner jag att jag bara vill gråta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0