Godmorgon♥

Så trött så jag skulle kunna spy. Sov nästan inget inatt, det gjorde jag runt 6 på kvllen en stund istället. Dumt av mig. Nu ska jag sluta klaga o gå o äta frukost istället. Ida kommer hit runt halv åtta då vi ska åka skridskor sen på morgonen. Mina ligger i garderoben någonstans, kommer nog inte hitta dem, får skippa att åka denna gången. Nu ska jag sluta prata om onördiga saker och börja fixa mig.
Ni vet ni vem jag har fått min efterblivenhet av, Ajna Belko den skyldige.Hoppas du läser detta!


Kommentarer
Sofie Emma Aurore

Svar; jaa det är hon verkligen ! :)



kommentar till inlägget: - haha det är fult att skylla på andra :) skoja <3

2012-02-28 @ 15:57:59
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0