Hello lovers!

Lite segt nu i början med bloggningen, bloggade ingenting igår. Är van att inte kunna blogga. Jag var i stallet från 11 till 6-7. Vi flyttade ju Mira igår. Så vi fick tömma en hel box som det hade varit kaniner i, där var det massa spån( då menar jag massor) plus hö, massa grenar. Tömde den och det damma så jävla mycket. Sen var det en box som det var alla foderhinkar i som vi skulle flytta till den boxen vi tömde, det var jäkligt mycket hinkar,skräp,ryktlådor det med. Där fodret var skulle bli Miras box, så vi fyllde den med spånpellets och fixade den så den blev fin. Sen tog vi in henne och badade henne, andvände silver schampo(för hästar). Om jag ska vara ärlig vet jag inte om hon blev vitare. Haha, fast var hon ganska vit men hon hann inte torka innan vi åkte så får hoppas på att hon är vitare idag, och inte har lerat ner sig i hagen... HAHA
-
Nu ska jag ta på mig ridkläder och sedan cykla till stallet. Jag ska träna för Monica idag klockan 17.00. Mamma filmar och fotar. Det kommer självklart upp på bloggen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0